محصولاتی که دارای عبارت 'بانکداری-الکترونیک' هستند
مبانی نظری فناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک، عملکرد بانک ها با پیشینه تحقیق
مبانی نظری جذب و حفظ مشتری، بانکداری الکترونیک، بازاریابی بانکی
مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک
پایان نامه برای دریافت درجه كارشناسی ارشد (MA) گرایش مدیریت بازاریا بی عنوان بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان
پیشینه ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
عنوان کامل داده کاوی در بانکداری الکترونیکی دسته مهندسی کامپیوتر فرمت فایل WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات 95
تجارت الکترونیک یک مفهوم جدید نیست و استفاده از فناوریهای الکترونیکی در انجام امور بازرگانی و تجاری به سالها قبل باز می گردد یك عقیده این است كه اولین داد و ستدی كه توسط تلفن و یا فاكس انجام گرفت ، اولین داد و ستد به شكل تجارت الكترونیكی بوده است اما تجارت الكترونیك به شیوه امروزی در دهه 60 میلادی و بر مبنای « مبادله الكترونیك داده ها » ، یعنی تب
پاورپوینت حاضر در 28 اسلاید با وسواس تمام و گرافیک عالی و مطالب جامع و با رعایت تمامی اصول ( مقدمه ، بیان مساله ، روش تحقیق و ) تهیه مطالب جهت ارائه در سمینار های رشته مدیریت در مقاطع ارشد و کارشناسی آماده گردیده است
پاورپوینت حاضر در 45 اسلاید در محوریت کیفیت خدمات الکترونیکی بانک های تجاری در وفاداری مشتریان بوده و با وسواس تمام و با سلیقه جهت ارائه در سمینارها در مقاطع ارشد و کارشناسی مدیریت آماده گردیده است
پاور پوینت مورد نظر در 26 اسلاید با طراحی زیبا و مطالب جامع جهت ارائه در سمینار در رشته های مدیریت و در مقاطع ارشد و کارشناسی آماده شده است
مزایای بانكداری الكترونیك را می توان از دو جنبه مشتریان و موسسات مالی مورد توجه قرار داد از دید مشتریان می توان به صرفه جویی در هزینه ها، صرفه جویی در زمان و دسترسی به كانال های متعدد برای انجام عملیات بانكی نام برد بانك ها موسسات یا واسطه های پولی هستند كه از طریق ارائه یا فروش انواع خدمات متنوع و مناسب برای مشتریان خود ایجاد ارزش افزوده در بخش
پایان نامه ای برای دوره کاردانی بانکداری الکترونیکی در ایران
تمام سازمانها به دنبال جذب مشتری وافزایش رضایت مندی او هستند ، این مساله به خصوص در بانكها كه در ارتباط دائم با مشتریان هستند اهمیت ویژه ای داردواز طرفی رقابت در بین بانك ها و مؤسسات قرض الحسنه و سایراشکال جذب منابع پولی رو به افزایش است، لذا ایجاد مزیت رقابتی برای بقای بانك ها لازم وضروری به نظر میرسد خدمات نوین بانكی كه ارتباط بسیار نزدیكی با
دسته بندی محصولات