تحقیقات-بازار

محصولاتی که دارای عبارت 'تحقیقات-بازار' هستند

بازاریابی و مدیریت بازار

بازاریابی و مدیریت بازار فایل اصلی PPT تعداد کل اسلایدها 280 اسلاید حجم کل فایل اصلی 27 MB مولف حسن الوداری

بازاریابی بین المللی

بازاریابی بین المللی فایل اصلی PPT تعداد کل اسلایدها 294 اسلاید حجم کل فایل ZIP 97MB

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در حجم 26 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تحقیقات بازاریابی در گذشته عبارت بود از روش جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات برای کمک به مدیران در اخذ تصمیمات مطلوب بازاریابی اما در دهه 1990 ، تحقیقات بازاریابی یکی از اجزای مکمل

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید12 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه تحقیقات بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است مدل شش مرحله ای های فرآیند تحقیقات بازا

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت تعداد سالاید 25 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد این

پاورپوینت آموزشی تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

فرمت فایل PPT پاورپوینت ( قابل ویرایش ) چکیده مقدمه سیستم اطلاعات بازاریابی تعیین اطلاعات مورد نیاز تهیه اطلاعات تحقیقات بازاریابی فرایند تحقیقات بازاریاب جمع آوری اطلاعات از منابع تجزیه و تحلیل اطلاعات

ارشد رشته مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی صادرات سال 90-91 نوبت دوم

ارشد رشته مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی صادرات سال 9091 نوبت دوم که شامل سئوالات موارد درسی زیر به صورت جداگانه و تفکیک شده می باشد ارتباطات بازاریابی اصول حسابداری 1جبرانی امار و کاربرد ان در مدیریت 1جبرانی بازرگانی بین الملل برنامه ریزی استراتژیك تحقیق در عملیات 1جبرانی تحقیقات بازاریابی تحلیل استراتژی های سازمان های موفق ون ناموفق تحل

ارشد رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک سال 90-91 نوبت دوم

ارشد رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک سال 9091 نوبت دوم که شامل سئوالات موارد درسی زیر به صورت جداگانه و تفکیک شده می باشد اصول حسابداری 1جبرانی امار و کاربرد ان در مدیریت 1جبرانی بازرگانی بین الملل برنامه ریزی استراتژیک تحقیق در عملیات 1جبرانی تحقیقات بازاریابی تحلیل استراتژی های سازمان های موفق ون ناموفق تحلیل رفتار و مدیریت منابع انس

محصولات پر فروش

دسته بندی محصولات

بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی